Personen jag önskade att jag var med definitvt inte är

Den som vågar exprimentera med håret.
Önskar verkligen jag var den som typ färgade håret orange och rakade in ett tribalmönster i nacken bara för man fick feeling. Okej, kanske inte just den frisyren but you know. Våga testa mer. 
 
                                                                     
Alla andra...                                                                                                        Me...
 
 
 
 
Den som kan sminka sig.
Asså jag vill/pallar/orkar inte bli en person som sminkar sig varje dag, men fan att kunna göra så man ser lite fin ut ibland bara för att skulle väl kännas okej.
 
Den som orkar bete sig som en normal 19 åring.
Jag har missat hela den här ung vuxen delen av mitt liv, gick från barn till vuxen på engång, så för mig känns det som det är en ansträngning att vara en 19 åring som vill göra normala saker. Va? Menar du att 19 åringar inte vill lägga pussel, ha lång frukost och titta på fåglar på en lördag?
 
Den som kan säga nej utan att få dåligt samvete.
 
 Hehe...
 
Den som faktist tar itu med saker i köket.
Laga mat, diska, skura rent diskbänken osv. Why cant I just do it?!
Tog mig 3 dygn att diska...
 

Kommentarer:

1 O:

Vi ska nog få ordning på dig.

Kommentera här: