Bilder från min sista tid i tyskland

Om det är någn av mina två trogna läsare som har missat det såhar jag kommit hem till sverige igen. Nu kretsar större delen av mitt liv om att fixa i ordning där jag ska bo samt att bli frisk så jag kan börja träna. Som sammanfattning av min sista tid i Tyskland så tänkte jag lägga ut alla bilder som jag tog. Så håll tillgodo:
 
Om intresset finns så kommer jag fortsätta blogga, kanske inte så på samma sätt som jag gör nu, utan skriva lite mer kreativt. Bu eller bä?
 
Bild från rävjakten sista helgen
 
 Sista bilden frånn gården
 
Så hamna mor och jag i Berlin...
 Kaiser Wilhelm Geächtnis Kriche
 Glad mamma samt mitt finger framför Brandenburger Tor.
 
Tiergarten i höstskrud
 
Om någon vill ta med mig till Berlin igen så skulle jag inte tacka nej! Just so you know...

Kommentarer:

1 O:

BÄ.
JA.

Kommentera här: