Hälften kvar

Ondag, mitten på veckan och lill lördag. Bara att kämpa sig till en ledig helg (min näst sist lediga helg för den delen, jippie!).
 
Jag fortsätter med temat att prograstinera saker som mail och jobbsök, men stallet blir skött. Jag var så stressad idag, utan minsta anledning. Allt hans med utan att jag behövde stressa någonting. Ändå vaknade jag med en klump i magen över allt som ska bli gjort. Det är bara att andas och ta en sak i taget.
 
Any how, hovslagaren kom och knackade på två tappskor imorse. Sen var det bara fix med hästarna som skulle ridas. Vid lunch så kastade jag i min appelpannkakorna, för att hjälpa till med att lasta en häst. Eftersom det är lill-lördag så bestämde jag mig för att jag skulle köpa mig lördagsgodis och ta en kopp kaffe på lunchrasten. Mycket bra idé såhär i efter hand, nu när jag sitter och snaskar på små gelatin godisar. Fast de är utan gelantin som är gjorda på djur, alltså vegetariska. Like!
 
Eftermiddagen ängade jag åt att mocka de sista boxarna, smörja det sista tränset och släpa runt på hästar. Tur att Lara finns i stallet så man kan få lite pepp talk av någon i en ålder som inte är ens chef.
 
Nu väntar duschen och sedan sängen. Men först mer Emily Bland videos och godis.
Hej hopp!
 
(Tyvärr så går det inte att ladda uppågon bild och jag orkar inte krångla mer med det)

Kommentera här: