Castle on the hill

Underbar helg har kommit till sitt slut. Som jag skriv i mitt förra inlägg så åkte jag till Umeå i helgen (fredag till måndag). Under helgen så åkte vi runt på ett par spår runt om i Ume. Det hela gick bra och vi lyckades skrapa ihop ca 35.5 km. Klapp på axel åt oss! Emellan skidåkningen så kollade vi på hela fjärde säsongen av Sherlock, åt en underbar middag och gick på bio. Självklart drog vi på ett Ass you like pass på gymet också. Jag har lyckats undvika träningsvärk från skidåkningen, men mina ben var inte glada när jag gick upp för trappen igår...
 
 
 
Efter en välförtjänt vilodag så har jag börjat planera veckans mat och jobb. Även plugg ska in. Loke har blivit leverarad till dörren och sen ska skidorna lämnas in så jag får nytt glid. Disken ska diskas. Bok ska läsas. En förläsning ska gå igenom. Kroppen ska tränas.
 
Tack till alla inblandade i helgens bravader. Vi syns i Mora!

Kommentera här: