Hej igen, ca 1 år senare!

Dåligt skämt som rubrik = check!
 
Det har väl inte hänt så mycket här. Jag hade en Loke hemma och funderar på att hämta tillbaka honom. Hos mor och far finns det en Snusen och en Milton. De lever rövare och gör livet mycket jobbigt för gam-katten.
 
Lilla Loke som försöker fånga fåglar genom köksfönstret. Också kattungarna, den lilla svarta är Questular aka Prillan aka Snusen och den grå är Milton.
 
Sen firade jag jul och nyår. Nyår var helt underbart med god mat och så fina vänner. Trodde dock at vi skulle få stanna kvar i Hennan, då all snö gjorde min uppbackning ett eget äventyr.
 
 
Nej, jag orkade inte krångla och rotera på bilderna, men om man vider på huvudet så ser man fin utsikt och tacos.
 
Nästa vecka så börjar jag plugga tyska. Böckerna är framme, programmen är nedladdade och magen är fylld med fjärilar. Jag ska till Sundsvall i helgen och hälsa på kära vänner. Ser fram emot framtiden.
Det enda som ska bahövas för att jag ska bli lycklig.
 
 

Kommentera här: