Now and Later - Sage the Gemini

Nu efter att ha skrattat mig igenom städningen av huset och två avsnitt av Kulturens ABC så har jag satt mig ner för att ta tag i livet. Skolan börjar idag (!!!). Spännande tycker jag. Gjorde ett diagnosiskt test på hur mycket jag kan. Det var typ inget.
 
Har egenteligen ingenting att utrycka just nu. Ville mest göra något innan jag ska fara till jobbet.
 
Sidenote:
Now and Later som Sage the Gemini är ganka gullig ändå. Ni vet, låten som spelades till det här snap-filtret:
Kolla min välutvecklade fjong lugg... 18/10 på den!
 
I mitt dömmande huvud var jag helt och hållet inne på att det är en av de där låtarna som man inte lyssnar på texten allt för noga på för att melodin är så svängig. Men man vet ju att det sjungs om droger, alkohol och prostitution. Typ. Men icke i denna. Kanske lite, har inte annalyserat texten. Lyssnar mest på detta stycke:
 
"You're beautiful like spring time
Let me know you in the meantime
Hopefully, if things seem right
I'mma be needing your ring size"

Kommentera här: