Tyska verbändelser och sill smörgås

Eftersom jag är så lat så har jag försatt mig själv i en underbart stressig situation i slutet av veckan. Eller ja klaga är dumt att göra. Egenteligen så hade jag inte tänkt att jobba på torsdag alls, men jag tog på mig ett kvällspass. Förmiddagens tyska seminarium gick så dåligt blandade ihop alla verbändelser med varnadra och sifferorden kom i helt fel ordning så det gick så där.
 
Kvällspasset följdes upp av ett morgonpass som förljdes upp av mig som rusade in på coop och köpte middag + läsk så dundrade jag hem och sov innan jag skulle på 20 års/avskedsfest. Det var en helt underbr kväll till sent på kvällen då det blev lite kaos. Men kul var det. Hem kom jag klockan 3 på natten iallafall.
 
 
Söndag så kollade jag på vasaloppet med fin frukost och det först 5 minutrarna på 5 milen innan jag åkte och hämtade Sofia och vi åkte till stallet och myste med kallblodstjejerna. Puss till er!
 
Nu så, ny vecka nya tag. Handla ska jag lyckas med...
 
 
 

Kommentera här: