Här var det längesedan

Jag har ju inga läsare så jag tänker inte göra en uppdatering. Jag vill mest skriva något som någon kan läsa och inte bara i en anteckningsbok vid sängen eller i anteckningar i in telefon. Ibland vill man det bara. Kanske kan motivera mig själv till att göra saker om jag skriver om det. Som t.ex. träna. Även om det mesta jag gör om dagarna är att dricka kaffe och plugga, men vad skriver andra bloggare om? Intressanta saker? Yeah, fine enough.
 
Mor och jag har varit i Los. Jag åkte skidor i 2.5 km och det kändes okej faktiskt. Sen köpte vi fika och åke hem för att titta på OS. Jag blir för exalterad av OS. Och en annan sidenote så kommer de bästa semlorna jag har ätit ifrån Walmars ifrån Los. Väldrig bra skidspår för träning med.
 
Ikvälls ska jag skjutsa mamma och pappa på 50-års kalas, vara hundvakt och äta middag med kompisarna Linn, Sofia och Molly. Det ska bli kul!

Kommentera här: